آغازفعالیت وب سایت اختصاصی طرح داناب در استان اصفهان

«بسمه تعالی» معلمین ودانش آموزان گرامی وناجیان عزیز آب با سلام

همانطورکه می دانید با توجه به اهمیت آب و بحران بوجود آمده در منطقه، تاکنون با کمک و همراهی شما توانستیم اقدامات مؤثری را در جهت فرهنگ سازی و مصرف بهینه آب در بخشهای مختلف بخصوص کشاورزی و شرب انجام دهیم. طرح داناب یک طرح ملی است که شرکت آب منطقه ای اصفهان و روابط عمومی این مجموعه به عنوان دبیرخانه اصلی اجرایی طرح در استان اصفهان از ابتدای ابلاغ اجرایی شدن طرح درصدد انجام تکلیف خود برآمد.
حدوداً دوسال از زمان شروع اجرای این طرح ملی میگذرد و ما پارسال توانستیم مقام اول را در اجرای طرح داناب درکشور با کمک شما بدست آوریم و توانستیم برای اولین بار کتابچه دانش آموزی "نجات آب نجات زندگی" را چاپ کنیم. همچنین در دی ماه 1390 برای اولین بار تفاهم نامه ی اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) میان شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای تحقق آموزشهای عمومی به منظور حفاظت بهتر از منابع آب، به مدت دو سال امضاء شد.
 امسال محوریت عملکرد ما بر روی سایت اختصاصی طرح داناب است و شما می توانیداز این طریق ما را همراهی کنید. از طریق این سایت می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات و مطالب علمی را درخصوص طرح داناب پیگیری کنید و فایلها و فیلمهای آموزشی را به راحتی از سایت دانلود کنید. همچنین می توانید در مسابقات آنلاین ما شرکت کرده و هرماه برنده جایزه شوید. شما همچنین می توانید آثار و طرحهای خود را در قالب نقاشی، مقاله، عکس، وبلاگ، فیلم کوتاه و ... با دوستانتان از طریق این سایت به اشتراک بگذارید و اگر پیشنهاد، انتقاد و یا سوالی دارید آن را برای ما ارسال نمائید.
امید است مجموعه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان بتواند با کمک شما معلمان و دانش آموزان عزیز، با اجرای هرچه بهتر و مستمر این طرح فرهنگی- ملی گامی مؤثر در فرهنگ سازی مسئله صرفه جویی در مصرف آب و بالابردن آگاهی های قشر دانش آموز و خانواده هایشان بردارد.
راههای ارتباطی دیگر:
- شماره تلفن:    6618494-0311
- ایمیل:           danab@esrw.ir
- پیام کوتاه:                30001354

کد خبر: 425
  تاریخ خبر : 1395/01/24
 1519