برگزیدگان طرح داناب سال تحصیلی 91400-13999 معرفی شدند

برای یازدهمین سال متوالی؛ همایش طرح داناب در اصفهان برگزار شد

همایش طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در استان اصفهان برای یازدهمین سال متوالی با معرفی برگزیدگان طرح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان،  سوم اسفند ماه، مهندس محمد شفائی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار کرد: در طرح داناب امسال با وجود ادامه شیوع بیماری کووید 19، بیشتر از ۲۱۳ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول را در سال جاری پوشش داده‌ایم.

 شفائی افزود: بیش از ۱۲ هزار اثر از سوی دانش آموزان به دبیرخانه ارسال شد که جمعیت حدود ۶ درصد دانش‌آموزان استان را دربرمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: این تعداد اثر در ۱۳ محور مورد داوری قرار گرفتند و فیلم، پادکست، نقاشی، داستان، شعر، تحقیق، پاورپوینت، وبلاگ و ... از جمله محورهای این جشنواره است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطر نشان کرد: امسال ۱۲۰۸ اثر در یازدهمین همایش داناب در استان اصفهان برگزیده شده‌اند و با توجه به تیمی بودن آثار، نزدیک ۱۳۰۰ نفر برگزیده این دوره از جشنواره شدند.

شفائی افزود: با توجه محدودیت جمعیت جلسات و عدم امکان برگزاری حضوری  کلیه رابطان در مراسم ،جوایز دانش آموزان، رابطان و کارشناسان آموزش و پرورش طی برنامه زمان بندی تحویل رابطان مناطق خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: طرح ملی دانش آموزی نجات آب که به اختصارداناب خوانده می شود برای مشارکت دانش آموزان در راستای گسترش فرهنگ صحیح حفاظت از آب است.

شفائی با تأکید بر این که برای دریافت آثار جدید سایت داناب از اسفند بازگشایی می شود، گفت: کتابهای سه مقطع و شیوه نامه داناب در سایت شرکت با آدرس www.danab.esrw.ir قابل مشاهده است. وی تصریح کرد: مهلت برای ارسال آثار تا آخر خرداد ماه 1401ادامه دارد.

مهنور گیتی‌فر، دبیراجرایی همایش داناب هم چنین  با اشاره به اختتامیه مجازی همایش داناب (طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب)، اظهار کرد: امروز یازدهمین دوره جشنواره داناب به صورت بر خط برگزار شد.

وی افزود: اساس این طرح بیشتر برای دانش‌آموزان دشت‌های ممنوعه با کسری آبخوان است که جمعیت دشت‌های ممنوعه اصفهان با بیش از ۱۰۳ هزار دانش‌آموز در کشور رتبه اول را دارد.

گیتی فر همچنین یادآور شد: آثار دانش‌آموزان در این همایش به‌صورت مجازی و از طریق سایت داناب دریافت می‌شود و برای حفظ محیط‌زیست هیچ اثر به‌صورت فیزیکی توسط دانش آموزان ارسال نمی‌شود.

کد خبر: 1397
  تاریخ خبر : 1401/01/17
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/01/17
 گیتی فر
 763